jooh. Mä odotan huomista aika paljon, siis todella paljon. Ensimmäinen vapaapäivä sen jälkeen ku ohjelma täällä alkoi. Koko ajan on jokin ohjelma menossa ja se, että puhuu neljää kieltä päivässä rasittaa aika paljon. Olo on ihan naatti. huomenna mä nukun myöhään ja syön hyvin ja katon tämän illan nelosen leffan ja ja ja... en tee oikeastaan mitään. Maanantainakin alkaa onneksi koulu vasta kahdelta, joten on aikaa nukkua silloinkin myöhään.

Hm. Ei mitään hajua mitä ja millon mä olen viimeksi tänne kirjoittanut ja mitä kertonut. Mutta no jos nyt kerron mitä oon eilen ja tänään tehnyt. Eilisen kielikurssin jälkeen meillä oli ohjattu kaupunkikierros ja teeseremonia. En juo teetä, muuta ku muutaman kerran olen maistanut ja ne pussiteet joita Suomessa olen juonut, maistuvat miljoona kertaa paremmilta ja niitä oli helpompi juoda kuin ei tarvinnut ajatella lusikan asentoa ja kerman kuplimista tai vastaavaa. Seremoniat ei tosiaan oo mua varten.

Tänään oltiin Bremenissä ja siellä oli samanlainen turistikierros kaupungilla ja hieman aikaa shoppailla. Yllättäen mun ostokset oli taas aika minimaaliset, kynttilöitä:p Kaupunki oli kyllä todella mahtava, Suomessa kun ei paljon ole goottilaisia ennen maailmansotaa tehtyjä rakennuksia niin nuo tekivät kyllä vaikutuksen.

Eilen illalla olimme puolalaisten luona ja tänään ruotsalaisten luokse viettämään iltaa. Toivottavasti tuuli vähän laantuisi, jotta olis helpompi tulla pois. Täällä tulee varmaan jotain kymmenen metriä sekunnissa enemmän ku suomessa ikinä. Siltä ainakin tuntuu kun pyöräilee vastatuuleen. Täällähän on kyllä ihan älyttömästi niitä metallisia tuulimyllyjä, mitä liekään. Joka pellolla. Niin siis tosiaan illanviettoa tiedossa ruotsalaisten kanssa. Me olemme tulleet hyvin juttuun, koska puhutaan ruotsia ja meillä ja niillä on paljon yhtäläisyyksiä. Pidetään yhteinen kansainvälinen iltakin, skandinaavinen ilta:) joskus keväämmällä siis.

Katsoin kalenteria ja huomasin et kuukaden päästä olen suomessa, aika pian kuitenkin :) noh viikon oon kuitenkin vasta ollut täällä että ehkä en nyt aivan varmasti osaa sanoa miten arki etenee, mutta kyllä mä nyt kuukauden kestän:)