jeps. nyt se iski se flunssa sit muhunkin. KIVAA:( opettaja passitti koulusta kotiin. Sanoi, että mun on turha istua tunnilla kun se ei halua kuunnella mun ääntä:p siis me yleensä vain puhutaan saksan kursseilla ja mulla on tosiaan kurkku niin kipee et ääni on hieman käheenä. Sanoi, että levätä tämä ja huominen päivä:) torstaina ollaan menossa Oldenburgiin, yhteen lähikaupungeista ja yritän nyt levätä, että jaksaisin sitten lähteä sinne.

nyt yritän sit päivittää kaikki sähköpostit yms. ajantasalle ja sit kattelen varmaan vain tv:tä ja makoilen peiton alla lämpimässä:)

Hm. Mut mitäs tässä taas on ehtinyt tapahtua. sunnuntaina olin iiiihan rauhassa koko päivän, pesin pyykkiä, siivosin huoneeni ja sellasta pientä homma. Mesetin kaikkien kans ja rentouduin. Eilen taas kahdelta saksan kurssille ja illalla keilaamaan. Meidän ruotsi-suomi maaottelu oli tosi mielenkiintoinen mut vähän vaikea seurata ku oltiin eri radoilla, tai olla et suomi voitti. Ainakin jos multa kysytään:p

Tänään aamulla käytiin hakemassa oleskelulupaa. taisin jopa saada sen:p nyt minun pitäis muka ilmoittaa kaikkialle et kotikaupunkini on emden, mut mä en luovu vetelistä niin helpolla:p