Jaa, ilmeisesti täämä kuumeiluni on saanut pöpöt jo Suomesta. Siellä päin ku kuulemma on flussa-aalto menossa ja mm. äiti on kuumeessa. Noh tietääpä ainakin ettei olis voinu välttyä tältä olis ollu sit missä tahansa. Tää päivä on ollut ihan kamala. Niin fyysisesti ku henkisestikin. Koska en saanut viimekään yönä nukuttua kunnolla olen koko ajan hirveen väsyny ja sit päivisin en millään tahdo saada nukuttua ni tuntuu et vain uupuu ihan kaikkeen.

Lähdin päivällä käymään postissa hakemassa pakettia, jonka porukat oli mulle viime viikolla lähettäny. Siinä on puolet mun vaatteista ja muuta sellasta tärkeää mitä ajattelin etten tarvitse ensimmäisen viikon sisällä. Kuten esim. kuulokojeiden paristot jne. Noh, postissa kerrottiin, että koneelle on merkitty että paketti on tullut saksaan, mutta sen toimituksesta tai takaisin lähettämisestä ei ole merkintöjä, ja tuossa postissa pakettia ei ollut. He sanoivat, että se on lähetetty melko varmasti takaisin. Aika moinen epätoivo iski. Ei oo halpaa lähetellä 15 kilon paketteja sinne tänne. Ja siellä todellakin oli asioita mitkä helpottavat mun elämää PALJON.Esim. kattila, mikro ja uuniruokapöperöt on nyt loppu:D

Mä vaivun kyllä sellaseen epätoivoon, ettei ikinä. Ärsytti niin vietävästi, että olin kävelly kuumeessa monta kilometriä kuulemaan, että puolet mun omaisuudesta ravaa suomen ja saksan väliä. Ja olo oli tosi heikko, kun aamuinen särkylääkekään ei enää vaikuttanut. Noh, kaupan ja apteekin kautta kotiin, onpa ainakin ruokaa ja aspirinia:/

Postin mukana tuli lappu naapurilta, että heillä on paketti mulle. Posti oli tuonut sitä, mutten ollut ollut kotona, joten tämä talonmies oli ottanut sen. Ja tänään sitten kaikista päivistä se ilmoitti siitä mulle. Noh parempi näin. Nyt mulla on sitten joka tapauksessa kaikki tuo mitä kuvittelinkin täällä tarvitsevani, jälleen yksi esimerkki, villasukat:)

Nyt on sit vain hieman urakkaa saada noille kaikille joku paikka mut eiköhän se järjesty:)