Uskomattomia sattumia sattuu. On se maailma vähän liian pieni paikka meille kaikille. Mä olin niin innoissani, kun tajusin et täällä on kolme poikaa Tampereelta, että jee jotain muitakin ihmisiä Suomesta. Eilen kuulin tytöstä joka opiskelee Kokkolassa ja on täällä nyt. Tapasinkin tämän tytön illalla ja selvisi, että olemme molemmat opiskelleet Vetelin lukiossa. Hän on vain vuotta vanhempi kuin minä. Emme ole koskaan aiemmin puhuneet, mutta nähty kuitenkin. Uskomatonta, että pitää tänne asti tulla ja törmätä ihmiseen joka tulee Kaustiselta:D

Noh, tämän päivän kohokohta on taatusti meditaatio-opiskelut. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, mutta yritetään nyt kuitenki:P

Oon nyt aamun aikana yrittäny taas päivittää Suomen opintoja yhteen kasaan, mutta tuntuu et niitä on vain NIIN paljon. Tai siis nuo ruotsin tehtävän on onneks helppoja ja oikeastaan tehtykin jo. Mutta tuo 8 sivun essee vähän kummittelee. Pitäis selvittää miten täällä saksassa toimii kuntoutuspuolen sosiaalitoimi, mut en mä tiedä mistä mä lähden tietoa ettiin. ehkä kirjasto olis ihan hyvä paikka. Ongelmana on vain tuo kielimuuri. Toivon kuitenkin, että saisin kaikki tehtyä pääsiäiseen mennessä. Sitten voisin palauttaa kaikki tähän mennessä annetut tehtävät ja jatkaa niillä jotka mulle sillon annetaan. Onneks täältä ei koulusta tuu mitään tehtäviä:P